» سیاسی » با ابتکار استاندار فارس؛ میز خدمت مسئولین ویژه فرمانداران برپا شد
سیاسی
کد خبر:24654 | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷

با ابتکار استاندار فارس؛ میز خدمت مسئولین ویژه فرمانداران برپا شد

پرتو جنوب

با دستور محمد هادی ایمانیه، میز خدمت مسئولین ویژه فرمانداران استان فارس در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام برپا شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس همزمان با دهه پربرکت کرامت و در آستانه سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی علیه السلام، میز خدمت مسئولین اجرایی استان ویژه فرمانداران فارس در جوار حرم امین ولایت برپا شد.
این برنامه برای اولین بار و به پیشنهاد محمد هادی ایمانیه استاندار فارس برای حل مشکلات ۳۷ شهرستان استان با دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
استاندار فارس در حاشیه این میزخدمت، با بیان اینکه فارس بیشترین تقسیمات کشوری با ۳۷ شهرستان را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: طبیعتاً حضور مدیران کل در شهرستان‌ها با فاصله زمانی زیادی انجام می‌شود و حضور ایشان در هر شهرستان زمان بر خواهد بود به همین سبب برای اولین بار، میز خدمت مدیران کل برای فرمانداران را برپا کرده‌ایم؛ فرمانداران در این میز خدمت مسائل مربوط به شهرستان خود را با مدیران کل مربوطه مطرح می‌کنند، اگر موضوع مرتفع نشد با یکی از ۵ معاون استاندار مبحث را بررسی خواهند کرد و در نهایت در صورت عدم گشایش بنده در این میز خدمت تسهیل کننده رفع مشکلات خواهم بود.
نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه این میزهای خدمت برای افزایش سرعت در رفع مشکلات با تمرکز بر شهرستان‌ها برپا می‌شود از استمرار این قبیل میزهای خدمت سخن گفت و تصریح کرد:ان شاءالله این شیوه برپایی میز خدمت به صورت فصلی با حضور همه مدیران کل استانی برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×