ویژه برنامه های محیط زیستی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از اجرای برنامههای فرهنگی و آموزشی همزمان با هفته محیط زیست خبر داد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، صمد پناهیان رییس سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اهمیت تفکیک از مبدا و ضرورت کاهش مصرف پلاستیکها اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز همزمان با هفته محیط زیست، با همکاری سازمانهای مرتبط، برنامههای متنوعی را با هدف […]