» شهرستان » خبرنگاران نقش مهمی در پیشگیری از جرایم در جامعه دارند
شهرستان
کد خبر:29510 | ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷

خبرنگاران نقش مهمی در پیشگیری از جرایم در جامعه دارند

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران نقش مهمی در پیشگیری از جرایم در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب، سرهنگ بیژن بارسالاری، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در نشستی که به مناسبت تقدیر و تجلیل از خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از همکاری و تعامل خبرنگاران و رسانه ها با مجموعه فراجا، بر استفاده از نقطه نظرات خبرنگاران در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان تأکید کرد.

وی از خبرنگاری به معنای آگاهی بخشی و نورافشانی در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: خبرنگاران از جمله اولین افرادی هستند که در صحنه ها حضور می یابند و بدون توجه به منافع شخصی و بی توقع، جهت انعکاس اخبار تلاش می کنند.

بارسالاری گفت: خبرنگاران به منزله پل ارتباطی میان پلیس و مردم هستند به ویژه در عصر حاضر که جرایم مختلفی در فضای مجازی در حال وقوع است، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم توسط خبرنگاران، نقش مهمی در پیشگیری از جرایم و بروز مشکلات در جامعه دارد.

او همچنین خواستار همکاری خبرنگاران با پلیس در راستای فرهنگسازی در زمینه های مختلف اجتماعی و مسایل ترافیکی شد تا از این طریق، شاهد کاهش حوادث و سوانح باشیم.

در این نشست که با حضور سرهنگ محمد کاشانی رییس پلیس اطلاعات و سرگرد کرامت اله زارعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون برگزار شد، خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و پرسش هایی را مطرح نمودند که سرهنگ بارسالاری با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی سوالات بود.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: الهام ضرغام

Print Friendly, PDF & Email
  • ×