» حوادث » دستگیری قاچاقچیان و کشف 50 کیلوگرم حشیش
حوادث
کد خبر:32872 | ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷

دستگیری قاچاقچیان و کشف 50 کیلوگرم حشیش

پرتو جنوب 0

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از كشف 50 كيلوگرم حشیش و دستگيري 2 نفر قاچاقچی در يكي از محله‌هاي شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “عبدالرضا ضربت” در گفت‌وگو با خبرگزاری پليس، بیان کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز اقدام به دپو حشیش کرده است كه بررسی موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضايی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل و یک سواری کوئیک که در پارکینگ بود موفق شدند 50 كيلوگرم حشیش را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بيان اينكه در این خصوص 2 نفر قاچاقچی دستگیر و براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند، تصريح كرد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×