» شهرستان » شمار جایگاه های سوخت فارس به ۳۲۸ باب رسید
شهرستان
کد خبر:30661 | ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹

شمار جایگاه های سوخت فارس به ۳۲۸ باب رسید

پرتو جنوب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس خبر داد :

شمار جایگاه‌های فارس به ۳۲۸ باب رسید

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، با افتتاح وبهره برداری از یک باب جایگاه سوخت در شهرستان نی ریز سوخت رسانی در محور شرقی استان تسریع خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، با بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی بیگی در کیلومتر ۶۵ نی ریز به آباده طشک شمار جایگاه‌های سوخت ناحیه نی ریز به ۱۱ باب رسید.

اسداله طاهری مدیر منطقه در مراسم بهره برداری از این مجتمع با اشاره به حجم تردد در محور شرقی استان گفت: در سه ماهه ابتدای سال در ناحیه نی ریز حدود ۴۰ میلیون لیتر بنزین و نفت گاز مصرف شده است وبا توجه به رشد مصرف در این ناحیه ،افتتاح این جایگاه می تواند بر افزایش توان سوخت رسانی ناحیه بویژه در منطقه بختگان موثر باشد.

وی مکان یابی اصولی ومنطقی و توزیع متوازن جایگاه‌های سوخت در محورهای برون شهری را از اولویت های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در موافقت اولیه برای صدورمجور بیان کرد و افزود: مجتمع خدمات رفاهی بیگی دومین جایگاهی است که از ابتدای سال تاکنون در استان به بهره برداری رسیده است.

این مجتمع با سرمایه گذاری حدود ۶۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت یک ونیم هکتار و ظرفیت ۱۸۰ هزارلیتر( ۹۰ هزار لیتر بنزین معمولی و ۹۰ هزار لیتر نفت گاز ) افتتاح و به بهره برداری رسید.

جوکارفرماندارشهرستان بختگان دراین مراسم با تشکر از اقدام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت:دراین شهرستان کمبود جایگاه سوخت یکی از معضلات بود که با بهره برداری از جایگاه بیگی باتوجه به موقعیت جغرافیایی آن بخش عمده‌ای از این معضلات رفع می شود.

شایان ذکر است این جایگاه با ۱۶ نازل زمینه اشتغال مستقیم ۱۵ نفر را نیز فراهم آورده است و دارای زیر ساخت های همچون سیستم پرداخت الکترونیکی،کیف پول، طرح کهاب ودیسپچینگ می باشد

Print Friendly, PDF & Email
  • ×