» شهرستان » پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در کازرون برگزار می شود
شهرستان
کد خبر:29429 | ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰

پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در کازرون برگزار می شود

پرتو جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:

شأن و جایگاه خبرنگار و رسانه در استقلال و عدم وابستگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی، پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در کازرون برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) اظهار داشت: خبرنگاری کاری مهم و سخت می باشد و کسانی که جزء این قشر هستند از خواص جامعه محسوب می شوند و می بایست به شغل و حرفه خود افتخار کنند.
وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا خصوصا شهید صارمی و شهدای خبرنگار در غزه ادامه داد: در بحث جهاد تبیین، رسالت خبرنگاران بصیرت افزایی است که نیاز به رشادت ها و دلاوری خاصی دارد و از همین رو حرفه خبرنگاری روحیه خاصی را می طلبد که از همه بر نمی آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهای رسانه های طراز انقلاب در مقابل رسانه های ضد انقلاب، جریان سازی، گفتمان سازی و مطالبه گری می باشد.

حیاتی گفت: رسانه نباید وابسته به هیچ جناح و گروهی باشد، شأن و جایگاه خبرنگار و رسانه در استقلال و عدم وابستگی است.
وی اذعان داشت: امروز در یک جنگ ترکیبی در مقابل برنامه های دشمنان قرار گرفته ایم که مهم ترین نقش جهت تبیین و روشنگری، بر عهده خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم و رسانه های انقلاب اسلامی است.
سرهنگ حیاتی بیان داشت: دشمنان با استفاده از ظرفیت رسانه ای که دارند،با توجه به دشمنی ها و دروغ پراکنی ها، کارهای بزرگ در کشور را کوچک و مشکلات کوچک را جهت یاس و ناامیدی به جامعه، بزرگ جلوه می دهند که در این زمینه نیز رسالت و جایگاه خبرنگاران انقلاب بسیار کلیدی می باشد.
وی با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات در شهرستان کازرون، حرکت عظیم فرهنگی مردمی است که هر ساله در اربعین حسینی برای جاماندگان اربعین حسینی در یک مسیر ۱۵ کیلومتری از دور راه دریس به سمت امام زاده سید حسین(ع) کازرون برگزار می گردد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون افزود: پیش بینی حضور بیش از ۶۰ هزار نفر در  پیاده روی اربعین شده که با هماهنگی همه مسئولین دو شهرستان کازرون و کوه چنار، کمیته هایی در جهت رفع مشکلات سال های قبل تشکیل شده است.
وی اذعان داشت: در مسیر پیاده روی اربعین حسینی شاهد بهترین صحنه های از مردم عاشق اهل بیت(ع) هستیم که تداعی بخش پیاده روی مسیر نجف به کربلا می باشد و امیدواریم رسانه ها، در مخابره اخبار و تصاویر این حرکت بین نظیر به سراسر کشور، نقش آفرینی کنند.

حیاتی همچنین از خدمت رسانی ۶۰ موکب در طول مسیر پیاده روی، جهت پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.
در انتها خبرنگاران رسمی رسانه های شهرستان و خبرنگاران افتخاری بسیج، توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار: الهام ضرغام

 

Print Friendly, PDF & Email
  • ×