» حوادث » کشف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمین
حوادث
کد خبر:33226 | ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷

کشف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمین

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شیراز  از دستگیری اعضای باند بزرگ سارقان خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمین، ۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری “۲۲ آزادگان” قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر سارق شدند که با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در حال تردد می‌باشند.

فرمانده انتظامی “شیراز” با اشاره به اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی موتورسیکلت را توقیف و هر ۲ سارق را دستگیر کنند، گفت: متهمین در بازجویی اولیه ضمن اقرار به سرقت، اظهار داشتند که تعدادی از  موتورسیکلت‌ مسروقه را به ۲ نفر مالخر فروخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری مامورنما‌ها در شیراز/ هدف متهمین گروگانگیری و اخاذی بود

سرهنگ “زراعتیان” با بیان اینکه در یک اقدام ضربتی هر ۲ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمین ۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقین در بازجویی اولیه به ۲۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را  بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×