کشف 38 کيلو ترياک در ورودي شهر شيراز
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 38 کيلو و 800 گرم ترياک در بازرسي از يک خودرو پژو پارس خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “عبدالرضا ضربت” در گفت و گو با خبرگزاري پليس، اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از خبري مبني بر قصد قاچاقچيان جهت انتقال مواد مخدر به سطح شهر شيراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
بیشتر بخوانید:
کشف ۸۰ کیلو شیشه در عملیات مشترک پلیس فارس و فراجا
وي افزود: در اين راستا با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، يک دستگاه خودرو پژو پارس در يکي از ورودي هاي شهر شيراز شناسايي و توقيف شد.
سرهنگ ضربت گفت: در بازرسي از اين خودرو، 38 کيلو و 800 گرم ترياک کشف و در اين خصوص دو قاچاقچي مواد مخدر نيز دستگير شدند.
