» حوادث » آتش زدن زن و مادر زن به علت اختلافات خانوادگی
حوادث
کد خبر:28177 | ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸

آتش زدن زن و مادر زن به علت اختلافات خانوادگی

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی لارستان گفت: مردی که با آتش زدن منزل و محبوس کردن همسر و مادرزنش، باعث فوت آنان شده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.
به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آتش سوزی عمدی منزل (منجر به فوت ۲ نفر خانم) در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در برسی‌های اولیه مشخص شد که مردی ۵۷ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی پس از تهیه کردن بنزین، همسر و مادرزن خود(۴۸ و ۸۰ ساله) را در منزل محبوس و خانه را به آتش می‌کشد که متاسفانه منجر به مرگ هر دو آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قاتل پدرزن در دام پلیس فارس

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: افسران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی از قصد متهم برای فرار از شهرستان با خبر و به صورت نامحسوس متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه همدست قاتل که با وی همکاری داشته نیز دستگیر و متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تأکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×