» اجتماعی » ابلاغ شیوه نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در استان فارس
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:28840 | ۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹

ابلاغ شیوه نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در استان فارس

پرتو جنوب

رییس سازمان دانش آموزی استان فارس گفت: امسال در مناطق، نواحی و شهرستان های استان  فارس انتخابات مجلس دانش آموزی به صورت شورای مرکزی دانش آموزی برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدامین کرم زاده گفت: بر اساس شیوه نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی امسال، در مناطق، نواحی و شهرستان های استان فارس از بین رؤسای شورای دانش آموزی مدارس متوسطه اول و دوم بر اساس تعداد مدارس آن منطقه اعضای شورای مرکزی منطقه به تفکیک  دانش آموزان پسر و دختر انتخاب می‌شوند.

رییس سازمان دانش آموزی استان فارس افزود: در استان از بین رؤسای شورای مرکزی مناطق که تا تاریخ  ۱۶ مرداد ماه به استان ارسال می‌گردد، ۱۱ دانش آموز پسر و ۱۱ دانش آموز دختر به تفکیک برای حضور در شورای مرکزی استان انتخاب می‌ شوند.

کرم زاده در تشریح شرایط کاندیدهای شورای مرکزی استان گفت: امسال کاندیدهای شورای مرکزی استان از بین دانش آموزان پایه های نهم و دهم که دارای  معدل حداقل ۱۸ و انضباط حداقل ۱۹ باشند انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: ۴ دانش آموز پسر و ۴ دانش آموز دختر که بالاترین رای را در استان به دست آورند به مجلس دانش آموزی کشوری معرفی می‌گردند.

گفتنی است: انتخابات مجلس دانش آموزی ۳۰ و ۳۱ مردادماه  به تفکیک پسران و دختران در استان فارس  برگزار می گردد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×