» شهرستان » اجرای طرح ممیزی املاک در شهر کازرون
شهرستان
کد خبر:28142 | ۲۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷

اجرای طرح ممیزی املاک در شهر کازرون

پرتو جنوب

شهردار کازرون از اجرای طرح ممیزی املاک در شهر کازرون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون، مهندس رضا نوذری شهردار کازرون با اعلام این خبر گفت: پروژه ممیزی املاک و ایجاد پایگاه اطلاعاتی جغرافیایی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرداری کازرون است که با اتمام این طرح عظیم می‌توانیم یک پایگاه اطلاعات دقیق برای شهر کازرون داشته باشیم.
وی افزود: برای اولین بار طرح ممیزی املاک در این سطح بر پایه GIS در حال اجرا شدن است که این خود اهمیت موضوع را نشان می‌دهد.
شهردار کازرون افزود: اجرای دقیق طرح ممیزی املاک در توسعه شهر کازرون و ایجاد شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند بسیار موثر است.
مهندس رضا نوذری تصریح کرد: در سال گذشته برای اولین بار شهرداری کازرون عکسبرداری هوایی و تهیه نقشه شهر کازرون با مقیاس ۱:۱۰۰۰ با هواپیما سرنشین دار، بالغ بر ۳ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه اجرا نمود که این کار در راستای اجرای بهتر طرح ممیزی و نیز ایجاد پایگاه اطلاعاتی جغرافیایی شهرداری جهت افزایش توان اجرایی و عملیاتی شهرداری انجام شد.
وی هدف از اجرای این طرح در شهر کازرون را داشتن بانک اطلاعاتی از املاک و مستغلات وضع موجود عنوان کرد و افزود: طرح ممیزی املاک جهت اجرای برنامه های عمرانی و ساماندهی فضاهای شهری و همچنین توزیع متعادل خدمات شهری انجام خواهد شد.
مهندس رضانوذری ادامه داد : در فاز اول این طرح با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد تومان ابتدا قسمتی از محدوه شهر را به عنوان پایلوت اجرا خواهیم کرد و در صورت موفقیت آمیز بودن سپس در دیگر مناطق اجرا خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که با کمک شهروندان بتوانیم این پروژه عظیم را به پایان برسانیم.
شهردار کازرون در پایان از شهروندان خواست تا با در دست داشتن مدارک از جمله سند مالکیت ، پروانه پایان کار ساختمان،قبوض آب برق و تلفن و گاز آخرین فیش یا مفاصا نوسازی شناسنامه و کارت ملی مالک با ممیزین شهرداری همکاری نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×