» تصاویر » استقبال بی نظیر مردم از “کوچه های بی پلاک” در کازرون +تصاویر
تصاویر - شهرستان - گالری تصاویر
کد خبر:28518 | ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۸

استقبال بی نظیر مردم از “کوچه های بی پلاک” در کازرون +تصاویر

پرتو جنوب

بازدید کنندگان “کوچه های بی پلاک” رکورد ۴۰ هزار نفری را به ثبت رساندند.
به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ به مناسبت ایام سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بزرگترین نمایشگاه فرهنگی، مذهبی، سیاسی با عنوان “کوچه های بی پلاک” در کازرون راه اندازی و هم اکنون هم ادامه دارد.
در این خصوص مسئول کمیته مرکزی خادم الشهدای شهرستان کازرون ضمن تسلیت ایام سوگ و عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام و خاندان اهل بیت عنوان داشت: کمیته مرکزی خادم الشهدای شهرستان کازرون با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام ، امام جمعه شهرستان ، شهرداری و شورای اسلامی شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران به لطف خدا و اهل بیت موفق به برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ با عنوان کوچه های بی پلاک نمودند.
بازیار در گوشه ای دیگر از گفتگوی خود با تشکر از متولیان و دست‌اندرکاران کوچه های بی پلاک عنوان داشت: این نمایشگاه حاصل فعالیت ۶۰روزه خادمین شهدا می باشد که بیش از ۱۰۰ نفر خادم در مساحتی قریب به ۶۵۰۰ متر مربع و دارای ۵۳ غرفه با محوریت بازسازی سیر تاریخی اهل بیت علیهم السلام، بازسازی واقعه عاشورا و وقایای شام ، شروع جنگ تحمیلی ،کانال کمیل ، غرفه های دفاع مقدس، معراج الشهدا، شهید گمنام و شهدای مدافع حرم و محور مقاومت ، حجاب و عفاف ، قرآن و عترت، غرفه کودکان و واقعیت مجازی و هوش مصنوعی و در انتها مهدویت و محصولات فرهنگی مشغول به روایتگری می باشند.
مسئول کمیته مرکزی خادم الشهدای شهرستان همچنین با اشاره به اهمیت نمایشگاه کوچه های بی پلاک گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام و زنده نگه داشتن و ادامه دادن راه شهداست که انشاءالله ختم به ظهور حضرت صاحب الزمان عج خواهد شد.
در ادامه بازیار روایتگری غرفه ها توسط سه نسل کودک، نوجوان و جوان را اشاره کرد وعنوان داشت امسال هفتمین سال برپایی نمایشگاه بزرگ کوچه های بی پلاک می باشد که به لطف خدا و اهل بیت تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر از کازرون و شهرستان های اطراف از نمایشگاه بازدید نموده اند و انشاءالله پایان بخش این نمایشگاه بزرگ پنج شنبه شب خواهد بود.
شایان ذکر است که نمایشگاه کوچه های بی پلاک از تاریخ ۲۳تیرماه لغایت ۴مرداد ماه رکورد بازدید بیش از ۴۰هزار نفری از بازدید کنندگان را ثبت نموده است.
عکاس و خبرنگار: علی گلچین

 

Print Friendly, PDF & Email
  • ×