» شهرستان » استقبال ۲۳ سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی رستم
شهرستان
کد خبر:26770 | ۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷

استقبال ۲۳ سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی رستم

پرتو جنوب

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از استقبال ۲۳ سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی رستم خبر داد.

سیدمسعود عظیمی گفت: در حال حاضر ۲۳ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده و در قالب این قراردادها ۹ هکتار زمین نیز واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سیدمسعود عظیمی در بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان رستم، اظهار کرد: با توجه به اینکه ناحیه صنعتی رستم نیز در منطقه محروم قرار دارد حمایت‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران برای شتاب‌بخشی و تسریع در راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت از توسعه زیرساخت‌ها در نواحی صنعتی مناطق محروم با هدف توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد، افزود: در حال حاضر ۲۳ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده و در قالب این قراردادها ۹ هکتار زمین نیز واگذار شده است و دو واحد نیز با اشتغال ۲۵ نفر در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر حمایت همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تأمین زیرساخت‌ها تاکید و تصریح کرد: در ناحیه صنعتی رستم با مساحت ۳۶ هکتار، ظرفیت استقرار ۵۰ واحد صنعتی با پیش بینی ایجاد اشتغال برای ۴۲۵ نفر فراهم شده است.

عظیمی مهم‌ترین مشکلات ناحیه صنعتی رستم را تأمین برق پایدار اعلام و خاطرنشان کرد: با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر دستگاه‌ها طرح خط انتقال برق این ناحیه صنعتی آغاز شده که امیدواریم با رفع موانع اجرای طرح و معارضان مسیر شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون شبکه داخلی برق ناحیه صنعتی رستم اجرا و برق موقت واحدها از طریق خط عبوری تأمین می‌شود که با اجرای خط انتقال، زمینه تأمین برق پایدار فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه نداشتن راه دسترسی مناسب از دیگر مشکلات این ناحیه صنعتی است که مشکلاتی را برای صنعتگران فراهم کرده است، ادامه داد: در این زمینه نیز با اجرا شدن مصوبات سفر استاندار فارس مشکلات رفع می‌شود و این شرکت نیز آمادگی همکاری است.

عظیمی با بیان اینکه زیرساخت‌های اولیه در ناحیه صنعتی رستم فراهم شده و آمادگی جذب سرمایه وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرارگیری شهرستان رستم در امتداد محورهای مواصلاتی یاسوج و محور گچساران به اهواز این شهرک صنعتی از ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار برخوردار است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×