» شهرستان »  اضافه شدن جمعیت بدون ایجاد زیر ساخت لازم، تهدید جدی شهر صدرا
شهرستان
کد خبر:29409 | ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸

 اضافه شدن جمعیت بدون ایجاد زیر ساخت لازم، تهدید جدی شهر صدرا

پرتو جنوب

عضو شورای اسلامی شهر صدرا:

 اضافه شدن جمعیت بدون ایجاد زیر ساخت لازم، تهدید جدی شهر صدرا

عضو شورای اسلامی شهر صدرا گفت: کم آبی شهر صدرا را تهدید کرده و این موضوع موجب ایجاد نارضایتی شده است و با توجه به اینکه در حوزه زیر ساخت‌ها مشکلات بسیاری داریم، جمعیت‌های در قالب مسکن‌های ملی در حال اضافه شدن است که جمعیت بدون ساختار، بدون توجه به آینده و جمعیت بدون زیر ساخت لازم به عنوان تهدید برای این شهر است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو چنوب؛هاشم عزیزی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت شهری صدرا در سالیان گذشته دچار مسائل و مشکلات بسیاری بود که اعضا دوره ششم شورا از بدو ورود خود نسبت به رفع آن‌ها تلاش بسیاری داشتند.

وی افزود: متأسفانه در مجموعه شهرداری صدرا ساختار و فرآیند مشخصی وجود نداشت و در شهرستان شیراز به قدری مشکلات و معضلات فراوان است که مدیران ارشد استان نمی‌توانند به شهر صدرا رسیدگی کنند، لذا اعضای شورای ششم این شهر با ورود خود به شورا با گفت‌وگو و تدوین برنامه‌ها، برنامه و اهداف را واکاوی داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: به شهردار صدرا و همچنین اعضای شورا اعلام می‌کنم با توجه به سال پایانی شورا، باید نتیجه اقدامات انجام شده به شهروندان اعلام شود؛ از سوی دیگر با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد برخی ساختارها در شهرداری و شهر صدرا پایه‌ریزی شده و این پایه‌ریزی به صورت یک ریل در این شهر خود را نشان می‌دهد.

عزیزی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلاتی که در زیر ساخت‌های این شهر وجود دارد به‌عنوان نماینده مردم، این مشکلات به استاندار و حتی وزیر گزارش شده است و با کمک استاندار برخی مشکلات حوزه آرد و نان و موضوع بانک‌ها رفع شد.

وی اضافه کرد: طرح تفصیلی موضوعی است که از ابتدای شروع به کار دوره ششم با آن مواجه بودیم اما در نهایت با همکاری و تعامل اعضا شورا، شهرداری، امام جمعه و سایر دستگاه‌های اجرایی برخی از مشکلات ساختاری شهر صدرا رفع شد اما برخی دیگر همچنان پابرجاست.

عزیزی اظهار کرد: تنش و کم آبی شهر صدرا این موضوع را نشان داد که قبل از ورود جمعیت به این شهر مشکلات نمایان است، لذا نیاز است در خصوص جمعیتی که به این شهر وارد می‌شود اما توسعه زیر ساخت‌ها صورت نمی‌گیرد، مدیران باید بدانند که در انتها با مشکل مواجه خواهیم شد.

خبرنگار؛مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×