» اجتماعی » انتصاب سرپرست جدید معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس
اجتماعی
کد خبر:28146 | ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳

انتصاب سرپرست جدید معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس

پرتو جنوب

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: در رویکرد جدید حوزه سواد آموزی بسیاری از بخش های که در ساحت های مختلف تربیتی مغفول مانده است باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتوجنوب به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر فرشید قاسمی در آیین تکریم معاون سابق و معارفه سرپرست جدید معاونت سوادآموزی اموزش و پرورش استان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار کرد: در نهضت سواد آموزی از ابتدای تأسیس آن کارهای ارزشمند و طاقت فرسایی در راستای آموزش بیسوادان انجام شد.

قاسمی تصریح کرد: در رویکرد جدید حوزه سواد آموزی بسیاری از بخش های که درساحت های مختلف تربیتی مغفول مانده است باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سابق سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس، ضمن تقدیر از تلاش های همکاران حوزه سوادآموزی در راستای تحقق اهداف نهضت سوادآموزی بر بهره وری بیش از پیش از ظرفیت های موجود تاکید کرد.

مجید احمدی عنوان کرد: کار در حوزه سوادآموزی ارزشمند و دلی است و انجام فعالیت در این معاونت، از سایر حوزه ها متفاوت است.

سرپرست جدید معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: سواد کلید تفکر است بنابراین هنگامی که به مقوله سواد نگاه می کنیم در حقیقت به تفکر توجه کرده ایم.

رحیم کامیاب افزود: مقوله سواد امروزه بسیار فراگیر تر از تعریف اولیه سواد در بدو تأسیس نهضت سوادآموزی است.

وی ادامه داد: لذت سواد هرگز پایانی ندارد و هرگز نور سواد آموزی خاموش نمی شود.

شایان ذکر است: در این آیین از زحمات مجید احمدی؛ معاون سابق سواد آموزی آموزش و پرورش فارس که چندماهی است به سمت مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک منصوب شده تقدیر و رحیم کامیاب به سمت سرپرست جدید این معاونت منصوب شد

Print Friendly, PDF & Email
  • ×