» شهرستان » اولویت‌های اساسی سازمان رفع مشکلات حوزه درمان استان فارس است
شهرستان
کد خبر:27304 | ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹

اولویت‌های اساسی سازمان رفع مشکلات حوزه درمان استان فارس است

پرتو جنوب

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس:

اولویت‌های اساسی سازمان رفع مشکلات حوزه درمان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: رفع مسائل و مشکلات بخش درمان و سلامت از دغدغه‌های جدی و اولویت‌های اساسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، محسن پاپری زارعی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان نمازی و بیمارستان ۶۴ تختخوابی مادر و کودک شوشتری شیراز، اظهار کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات بیمارستان ۶۴ تختخوابی مادر و کودک شوشتری شیراز بررسی شد که در خصوص مشکل تجهیزات بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، تقاضای تملک ساختمان حاشیه و الحاق آن بیمارستان جهت جبران کمبود فضای موجود، نبود دستگاه اعلان و اطفا حریق، نیاز ضروری به دستگاه اکو و تجهیزات نوار قلب جنین (مانیتور مرکزی نوار قلب جنین)، ضرورت تعویض و خرید تخت‌های ایمنی بخش زایمان با توجه به قدیمی بودن وناایمن بودن تخت‌ها، دیگ بخار و سرویس بهداشتی بحث و گفت‌وگو شد.

وی افزود: نبود تجهیزات ارتوپدی، قلب و گوارش بخش کودکان از جمله درخواست‌های مطرح شده در خصوص بیمارستان نمازی بود که در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس تصریح کرد: رفع مسائل و مشکلات بخش درمان و سلامت از دغدغه‌های جدی و اولویت‌های اساسی سازمان است.

 

پاپری زارعی در خصوص حل این مشکلات قول مساعد داد و اضافه کرد: در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات بیمارستان نمازی بررسی شد و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×