» شهرستان » بازدید مسئول بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس از طرح های عمرانی در بافت های فرسوده کازرون
شهرستان
کد خبر:28342 | ۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱

بازدید مسئول بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس از طرح های عمرانی در بافت های فرسوده کازرون

پرتو جنوب

جمعی از مسئولان کازرون با حضور مسئول بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس از طرح های عمرانی در بافت های فرسوده و ناکارآمد کازرون بازدید کردند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون، صبح امروز معاون فنی و عمرانی شهرداری کازرون، مسئول باز آفرینی شهری ادره کل راه و شهرسازی فارس و مسئول عمران شهرداری از طرح های عمرانی در بافت های فرسوده و ناکارآمد بازدید کردند.
مهندس مجید احمدی معاون فنی و عمرانی شهرداری کازرون در حاشیه این بازدید ضمن معرفی طرح های عمرانی در بافت های فرسوده، اظهار کرد: شهر کازرون، شهری تاریخی است که مساحت بافت های فرسوده و ناکارآمد آن حدود ۴١٢ هکتار است که برای اجرای طرح بازآفرینی در این بافت ها بودجه زیادی لازم است.

وی افزود: در این دوره، مجموعه مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر به محله های ناکارآمد و بافت های فرسوده توجه ویژه‌ای کرده است.
مهندس احمدی در این بازدید تصریح کرد: شهرداری برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده بسته های تشویقی در نظر گرفته است که امید داریم در صورت تامین اعتبار این بافت ها همچون مناطق دیگر توسعه پیدا کنند.
دکتر بهرامی مسئول بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس نیز ضمن تشکر از عملکرد و ارائه خدمات شهرداری کازرون در بافت های فرسوده و ناکارآمد ابراز امیدواری کرد که بتواند اعتباری برای تکمیل طرح های عمرانی در این محله ها در نظر بگیرد.
پارک حکمت واقع در محله اولیا، سرای محله، بازار نمدمال ها و گذر مرشد از جمله مکان هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.
گفتنی است، در ادامه جلسه ای با حضور شهردار، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری، معاون فنی و عمرانی شهرداری و مسئول عمرانی شهرداری با حضور دکتر بهرامی مسئول بازآفرینی شهری ادره کل راه و شهرسازی فارس در سالن جلسات شهرداری برگزار شد و در این جلسه در راستای طرح بازآفرینی شهری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×