» تصاویر » ببینید/کارشناس اورژانس کازرون، جان نوزاد ۱۵ روزه را نجات داد
تصاویر - حوادث
کد خبر:28085 | ۲۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷

ببینید/کارشناس اورژانس کازرون، جان نوزاد ۱۵ روزه را نجات داد

پرتو جنوب

رئیس اورژانس فارس خبر داد: نوزاد ۱۵ روزه کازرونی که در حین شیر خوردن دچار خفگی شده بود با عملیات احیاء تلفنی مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ کازرون به زندگی بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کازرون؛ دکتر محمد جواد مرادیان در این خصوص گفت: پدر نگران کازرونی با صدایی لرزان و وحشت زده ، با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت و از بی حالی و بی صدا شدن نوزاد پس از خوردن شیر خبر داد.

وی با بیان اینکه بر اساس شرح حال ارائه شده توسط پدر، نوزاد هیچ تحرک و صدایی نداشته است افزود: خانم نادیا عزیزی، کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس ۱۱۵ کازرون، همزمان با اعزام آمبولانس، بلافاصله راهکارهای لازم برای بازکردن راه هوایی نوزاد را مرحله به مرحله به پدر آموزش داد و بصورت همزمان، عملیات نجات برای نوزاد انجام شده و تا بازگشت تنفس نوزاد ادامه داشته است و در نهایت برای تحت نظر بودن و معاینه بیشتر، توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون منتقل می شود.

دکتر مرادیان تصریح کرد: کارشناسان تریاژ تلفنی مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ فارس آموزش های لازم در تمامی زمینه های درمانی را فرا گرفته اند و بصورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به هم استانی های عزیز می باشند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×