» تصاویر » برگزاری آیین یادواره شهدای سلامت در شهرستان کازرون +تصاویر
تصاویر - شهرستان - گالری تصاویر
کد خبر:29633 | ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷

برگزاری آیین یادواره شهدای سلامت در شهرستان کازرون +تصاویر

پرتو جنوب

با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کازرون، نخستین یادواره شهدای سلامت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  پرتو جنوب، در آیین یادواره شهدای سلامت، رئیس شبکه با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران گفت: امروز مفتخریم که میزبان خانواده های معزز شهدای جامعه پزشکی شهرستان هستیم که بزرگ ترین سرمایه های زندگیشان را برای حفظ کیان و امنیت این مرز و بوم پرافتخار، هدیه کردند.

دکتر “محسن معینی” با بیان اینکه شهرستان کازرون به داشتن مردمی با غیرت، وطن پرست و دیندار شهرت دارد، افزود: ثمره روشن و پرافتخار این شهرستان، وجود دلاورمردانی همچون ناصردیوان کازرونی، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت است و جانفشانی های مدافعان سلامت در ایام کرونا نیز برگ زرینی از افتخارات جامعه پزشکی شهرستان به شمار می رود.

او ادامه داد: از گذشته های دور و پیش از توسعه شبکه های بهداشت و درمان کشور، بهورزان در دورترین نقاط روستایی، خدمات سلامت به مردم ارایه می دادند و در سالهای اخیر نیز با اجرای برنامه پزشک خانواده روستایی، خدمات سلامت در سطح وسیع تری به مردم ارایه می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه هدف شهدای انقلاب، اعتلای میهن اسلامی بوده است، ابراز امیدواری کرد با الگوبرداری از راه و سیرت شهدا بتوانیم در مسیر خدمت به مردم گام برداریم و شفاعت شهدای گرانقدر، در آخرت شامل حالمان شود.

امام جمعه کازرون از دیگر سخنرانان این آیین، تفاوت جامعه ما با دیگر جوامع را داشتن ایمان به غیب عنوان کرد و گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست نظام دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی، پیروزی ایران در جنگ هشت ساله با عراق و پیشرفتهای علمی کشور با وجود تحریم های ناجوانمردانه دولت های غربی علیه ایران، از نمونه های بارز ایمان به غیب است.

حجت الاسلام والمسلمین “محمد صباحی” افزود: دشمنان ایران، بیشترین اشراف اطلاعاتی، دقیق ترین محاسبات و بهترین نقشه ها را بر علیه ما طراحی و اجرا می کنند اما ناتوانی در محاسبه عظمت، ایمان و معنویت مردم، یاس و ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه داشته است.

او اضافه کرد: هنر، اعتقاد و خلاقیت جامعه پزشکی ایران، موجب ترویج صنعت گردشگری سلامت در کشور شده است و امیدواریم به برکت وجود شما دانشمندان نظام سلامت، شاهد پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

این آیین با حضور جمعی از مسوولان ادارات، نهادها و کارکنان حوزه سلامت کازرون برگزار و از خانواده ۱۵ شهید سلامت این شهرستان تجلیل شد.

خبرنگار: الهه ضرغام

Print Friendly, PDF & Email
  • ×