» شهرستان » برگزاری جلسه مشترک کمیته تحقیقات آبفا شیراز و آبفا استان فارس
شهرستان
کد خبر:29144 | ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳

برگزاری جلسه مشترک کمیته تحقیقات آبفا شیراز و آبفا استان فارس

پرتو جنوب

پنجمین جلسه کمیته تحقیقات به‌ صورت مشترک با حضور مدیران عامل، جمعی از معاونین و مدیران شرکت های آبفا فارس و شیراز، اعضا کمیته تحقیقات و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شیراز عضو در این کمیته، با میزبانی آبفا شیراز به‌صورت ویدئو کنفرانس در تالار زنده‌یاد نمازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب،  مدیرعامل آبفا شیراز اظهار کرد: با به‌کارگیری علم، تجربه، تخصص، پژوهش و تحقیق، خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب بهتر و مناسب‌تر ارائه می شود.

بهمن بهروزی اذعان داشت: شرکت آبفا شیراز به‌منظور پیشبرد اهداف صنعت آب و فاضلاب در بخش تحقیقات و با هدف استفاده از ظرفیت علمی در دانشگاه‌ها، تفاهم‌نامه تحقیقاتی با دانشگاه‌ها منعقد نموده است.

مدیرعامل آبفا فارس، با تأکید بر تداوم همکاری مشترک در زمینهٔ تحقیقات ابراز داشت: با استفاده از پتانسیل و ظرفیت علمی و پژوهشی هر دو مجموعه می‌توان به نتایج ارزشمندی دست‌یافت.

علی شبانی با اشاره به اقلیم متفاوت و شرایط دشوار دسترسی به آب، بر پیاده‌سازی راهکارهای علمی جهت حصول به نتایج بهتر تأکید کرد.

علی تقی زاده، معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفا شیراز در این جلسه گزارشی از روند کلی تحقیقات، اقدامات، مشکلات پیش رو و نیازهای آینده بخش تحقیقات آبفا شیراز ارائه داد و خاطرنشان کرد: در تلاشیم که تحقیقات سمت‌وسوی کاربردی‌تر داشته باشد و در این راستا پیشنهاد‌ها و طرح‌های تحقیقاتی را از مراکز علمی دریافت و بررسی می‌کنیم.

گفتنی است اساتید دانشگاه شیراز عضو در این کمیته، همکاری مشترک علمی و تحقیقاتی دو شرکت را نقطه عطف بزرگی دانستند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×