» ورزشی » برگزاری مسابقات کورن هول بانوان ایران
ورزشی
کد خبر:31169 | ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶

برگزاری مسابقات کورن هول بانوان ایران

پرتو جنوب

اولین مسابقه کارمندان زن به میزبانی بانک پاسارگاد در رشته کورن هول در سطح ملی با حضور ۱۰۴ شرکت‌کننده از سراسر کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی انجمن کورن هول ایران، این دوره مسابقات که در بخش بانوان برگزار گردید، در سالن شماره یک شهید بهشتی تهران به انجام رسید.
ابوالفضل حسنی، رئیس کمیته کورن هول استان تهران و خانم حاجی‌پور، نائب رئیس این کمیته، به عنوان نمایندگان انجمن کورن هول در این مسابقات حضور داشتند و نظارت فنی را بر عهده داشتند.


پس از برگزاری ۲۶ مسابقه هیجان‌انگیز، تیم‌های اسطوره، یکتا __ب، پرتاب و درین به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

این مسابقات با همکاری انجمن کورن هول برگزار شد.
حسنی، سطح این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و برگزاری این دوره مسابقات را گامی مفید و مؤثر در جهت افزایش سطح سلامت و شادابی کارمندان دانست.
غلامیان، رئیس انجمن کورن هول ایران، با ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویدادی با این کیفیت، از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی کرد. وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مسابقات الگویی شایسته برای سایر موسسات و دستگاه های کشور شود تا با استقبال از ورزش پرهیجان کورن هول، کارمندان خود را وارد رقابت کنند.

غلامیان افزود: “کورن هول یک ورزش تفریحی، رقابتی، مهارتی و تمرکزی است و با برنده شدن زنان، هیچ کس بازنده نیست.”
این مسابقات نشان‌دهنده موسسات مسئولیت اجتماعی خود را برای به ارتقاء سلامت و نشاط کارمندان خود و همچنین ترویج ورزش‌های جدید و هیجان‌انگیز در سطح کشور است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×