» ورزشی » برگزاری نخستین جشنواره ورزش های دانشگاهی و خوابگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۵ کشور در شیراز
ورزشی
کد خبر:29883 | ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

برگزاری نخستین جشنواره ورزش های دانشگاهی و خوابگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۵ کشور در شیراز

پرتو جنوب

نخستین جشنواره ورزش های دانشگاهی و خوابگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در دو دسته پسران و دختران به کار خود پایان داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: این جشنواره از شانزدهم مرداد سال جاری با استقبال و پذیرش از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور شامل فسا، جهرم، بوشهر، یاسوج، لارستان، گراش، هرمزگان و شیراز، کار خود را آغاز کرد ‌و تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ادامه یافت.
دکتر «محمد حسین انباردار» افزود: در این دوره از مسابقات، دانشگاه علوم پزشکی شیراز میزبان بیش از ۲۵۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و کادر اجرایی بوده که همزمان در این مسابقات، انتخابی جشنواره ورزشی کشوری نیز برگزار و مقاوم آوران برای شرکت در المپیاد کشوری معرفی می شوند.
«محمد امین نوح پیشه» سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این زمینه گفت: مسابقات پسران در هفدهم مرداد کار خود را آغاز کرد و با برگزاری ۱۱ رشته تنیس روی میز، بدمینتون، طناب زنی، دارت، داژبال، فریزبی، روپایی، فوتبال روی میز، آمادگی جسمانی، تیراندازی و طناب کشی کار خود را به اتمام رساند که پس از آن، طی مراسم اختتامیه از نفرات برتر تقدیر شد.
مسابقات دختران با یک رشته ورزشی بیشتر(شنا) نسبت به مسابقات پسران کار خود را آغاز کرد که از هجدهم مرداد، دانشجویان دختر در این رشته ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویان دختر با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار و طی آن از نفرات برتر تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×