» شهرستان » بلیط کنسرت تخت جمشید علیرضا قربانی را از سایت دیوار نخرید
شهرستان - فرهنگی هنری
کد خبر:26813 | ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱

بلیط کنسرت تخت جمشید علیرضا قربانی را از سایت دیوار نخرید

پرتو جنوب

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعلام کرد: همشهریان به هیچ عنوان بلیط های کنسرت را از سایت های متفرقه و شبکه های اجتماعی خریداری نکنند، کنسرت علیرضا قربانی که در تخت جمشید برگزار خواهد شد نیز مشمول همین امر است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سید رسول موسوی نژادیان، از برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در مجموعه تاریخی فرهنگی تخت جمشید خبر داد و گفت: درخواست این کنسرت در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱۵ از سوی شرکت تهیه کننده به اداره کل تحویل گردید که در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸ موافقت با برگزاری این رویداد هنری به متقاضی اعلام شد ه است.

سید رسول موسوی نژادیان، بیان داشت: همشهریان به هیچ عنوان بلیط های کنسرت را از سایت های متفرقه و شبکه های اجتماعی خریداری نکنند، کنسرت علیرضا قربانی که در تخت جمشید برگزار خواهد شد نیز مشمول همین امر است، از علاقمندان خواهشمندیم فقط از طریق سامانه فروش اعلام شده اقدام به خرید و تهیه بلیط نمایند.

وی با بیان اینکه قیمت متوسط در نظر گرفته شده برای هر بلیط حدود ۵۰۰ هزار تومان می باشد، اظهار داشت: سایت دیوار و سایر سکوهای متفرقه، مرجع فروش بلیط کنسرت نمی باشند و از حضور افرادی که از این طریق اقدام به تهیه بلیط می نمایند، ممانعت به عمل می آید.

موسوی نژادیان در پایان، افزود: همشهریان و علاقمندان توجه نمایند به دلیل امکان تخلف و تقلب در فروش بلیط های ارائه شده در سامانه های متفرقه، صرفا بلیط های صادر شده از سامانه رسمی مورد قبول می باشد، بنابراین جهت حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان، صرفا بلیط ها، از سامانه های رسمی خریداری شود.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×