» شهرستان » به بهانه ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار؛ “روزت مبارک”
شهرستان
کد خبر:29240 | ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴

به بهانه ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار؛ “روزت مبارک”

پرتو جنوب

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار است.  روزی که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه ۸ نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر  شهید شدند.

خبرنگاری شغل عجیبی است و اگر در  گوگل جست وجو کنید در میان شغل‌های خطرناک جهان، جزو  پنج شغل خطرناک جهان نام خبرنگاری را  را می بینید. اما به راستی به گفته مقام معظم رهبری  «بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمی شود». به همین بهانه مدیرعامل و روابط عمومی آبفا شیراز پیام تبریک روز خبرنگار را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب؛ بهمن بهرورزی، مدیر عامل آبفا شیراز  گفت: خبرنگاران، سفیران آگاهی‌بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند و فعالیت‌شان تأثیری شگرف در شئون مختلف کشور، از جمله بازتاب خدمات کارکنان شرکت آب و فاضلاب شیراز در راستای رسالت سقاگری دارد.

اصحاب شریف رسانه در تابستان گرم امسال با انعکاس به موقع مشکلات مردم و رصد عملکرد و اقدامات اجرایی شرکت آبفا شیراز در شهر صدرا همراه و یاریگر ما بودند.

هفدهم مرداد و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتقدانه و حقیقت طلبانه خبرنگاران و اهالی رسانه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات است؛ این ایام همچنین مجال مغتنمی است تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و رسانه را گرامی بداریم.

همچنین محمدامین آبادیان مدیر روابط عمومی آبفا شیراز اظهار داشت: حل مشکلات جامعه از اولویت دارترین مسائل جوامع مردم سالارانه است و به همین دلیل خبرنگاری از شریف ترین و سخت ترین شغل هاست، چون از یک طرف فشار پیگیری مطالبات به حق مردمی را به دوش می کشد و از سوی دیگر فشار دستگاه های اجرایی مبنی بر بازتاب زحمات شبانه روزیشان را..

روز خبرنگار بر شما اهالی شریف و منیع الطبع رسانه مبارک باد.

خبرنگار: مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×