» شهرستان » تأمین یک هزار میلیارد ریال جهت بهبود حوزه ورزش کازرون
شهرستان
کد خبر:28464 | ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳

تأمین یک هزار میلیارد ریال جهت بهبود حوزه ورزش کازرون

پرتو جنوب

در دیدار نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار به همراه فرمانداران و رئیس ادارات ورزش و جوانان دو شهرستان با مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، یک هزار میلیارد ریال جهت بهبود حوزه ورزش کازرون اختصاص یافت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر غلامرضا دهقان ناصرآبادی؛ در این دیدار وضعیت پروژه های عمرانی، سرانه فضای ورزشی و مسایل مربوط به حوزه ورزش دو شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار بر ضرورت بهره مندی جوانان از امکانات مناسب ورزشی برای شکوفایی استعدادها و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این دو شهرستان در کمترین زمان ممکن تاکید شد.

در این جلسه که در استانداری فارس برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های عمرانی، سرانه فضای ورزشی و مسایل مربوط به حوزه ورزش شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر شد ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تامین بودجه استانداری فارس به پروژه های در حال احداث و تکمیل و تجهیز سالن های ورزشی تا شروع هفته دولت اختصاص یابد، که از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به شهرستان کوهچنار و ۷۰میلیاد نیز به شهرستان کازرون تخصیص یافت.

نماینده کازرون و کوهچنار در حاشیه این دیدار بیان داشت: از این مبلغ می توان به تکمیل سالن شهر قائمیه و سالن ملای انبار همچنین تجهیز کلیه سالن های موجود به سیستم سرمایشی در شهرستان کوهچنار نام برد.

وی گفت: از مبلغ اختصاص یافته به شهرستان کازرون نیز می‌توان به تکمیل پروژه های چمن شهر خشت، زمین چمن شهر بالاده و همچنین تجهیز سیستم سرمایشی سالن‌های موجود در شهرستان کازرون و استخر روباز این شهر نام برد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×