» اجتماعی » تعطیلی دستگاه‌های اجرایی فارس در روز پنجشنبه و تغییر ساعت کار بانک‌ها
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:27526 | ۲۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۴

تعطیلی دستگاه‌های اجرایی فارس در روز پنجشنبه و تغییر ساعت کار بانک‌ها

پرتو جنوب

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنجشنبه بیست و یکم تیر ماه تعطیل هستند و ساعت کاری بانک‌ها در این روز از ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن نعمتی اظهار داشت: با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان ساعت کار کلیه دستگاه های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها و…در روز شنبه بیست و سوم تیرماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.
وی ادامه داد: دادگستری‌های سراسر استان فارس تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) فعالیت‌های خود را در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری انجام خواهند داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مراکز تجاری پرمصرف با همکاری شرکت‌های توزیع برق و اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم نمایند.
نعمتی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده ای ، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی ، اورژانس، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری در روزهای پنجشنبه بیست و یکم و شنبه بیست و سوم تیر ماه باز بوده و می‌بایست طبق روال قبل ارائه خدمت نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×