» اجتماعی » تقدیر از فرمانده انتظامی استان فارس به عنوان مدیر نمونه
اجتماعی
کد خبر:26961 | ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲

تقدیر از فرمانده انتظامی استان فارس به عنوان مدیر نمونه

پرتو جنوب

در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران فراجا، از فرمانده انتظامی استان فارس به عنوان مدیر نمونه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، در این همایش که با حضور سرلشکر “محمد باقری” رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار “احمد رضا رادان” فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس به عنوان مدیر نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی و با اهدای لوح تقدیر، از وی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

تقدیر از سرهنگ “عبادی نژاد” به عنوان مدیر برتر در معاونت عملیات فراجا
در همایش سراسری معاونت عملیات فراجا، از سرهنگ “محمد عبادی نژاد” به عنوان مدیر برتر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
با حضور سردار “ربانی” معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و سردار “ساجدی نیا” معاون عملیات فراجا، از مدیران برتر در همایش سراسری معاونت عملیات فراجا تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
بر اساس این گزارش؛ در این همایش از سرهنگ “محمد عبادی نژاد” معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس به عنوان مدیر برتر سال ۱۴۰۲ با اهدا لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


سرهنگ “کاووس حبیبی” رئیس پلیس آگاهی استان فارس مدیر برتر شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان به عنوان یکی از مدیران برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شد.
در همایش سراسری روسای پلیس آگاهی کشور که با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، سرهنگ “کاووس حبیبی” رئیس پلیس آگاهی استان فارس به عنوان یکی از مدیران برتر سال ۱۴۰۲ معرفی و لوح تقدیر خود را از سردار “رادان” دریافت کرد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×