» حوادث » توقیف ۸۶ میلیاردی قطعات لودر قاچاق در کازرون
حوادث
کد خبر:28639 | ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲

توقیف ۸۶ میلیاردی قطعات لودر قاچاق در کازرون

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی کازرون، محموله ۸۶ میلیاردی قطعات لودر قاچاق توقیف شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “یوسف ملک‌زاده” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با ورود کالاهای ترانزیتی و قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی کازرون حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد محموله قطعات لودر قاچاق و فاقد مدارک قانونی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۸۶ میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: در این رابطه راننده دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر  بخوانید:

کشف کالای ۱۰ میلیاردی قاچاق در منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×