» شهرستان » تکمیل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون تا ۳ سال آینده
شهرستان
کد خبر:34562 | ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۹

تکمیل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون تا ۳ سال آینده

پرتو جنوب

سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی وزارت راه و شهرسازی، متعهد به شروع سفت کاری ساختمان اصلی تا دو ماه آینده و تکمیل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس تا سه سال آینده شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوهچنار؛ دکتر غلامرضا دهقان ناصرآبادی با دکتر علی نبییان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، نماینده مردم کازرون و کوهچنار ضمن انتقاد شدید از توقف چندین ساله ساخت این مرکز درمانی ابراز داشت: امروزه شاهد بهره برداری از بیمارستان هایی هستیم که همزمان با این بیمارستان کلنگ زنی شده اند اما این ظلم بزرگ در حق مردم شهرستان کازرون شده است و متاسفانه پس از سالیان اکنون نیز روند عمرانی این پروژه مطلوب نیست!

تکمیل بیمارستان پردیس کازرون در راستای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی غرب فارس

نماینده مردم کازرون و کوهچنار همچنین اذعان داشت: با بهره برداری از این مرکز، عقب افتادگی درمانی منطقه تا حدود زیادی جبران می گردد و ساخت این بیمارستان در راستای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی غرب فارس می باشد.

در ادامه این جلسه دکتر نبییان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری، ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم کازرون و کوهچنار، به ارائه گزارش روند عمرانی پروژه بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس پرداخت و قول داد که سازمان مجری نهایتا این بیمارستان را ظرف سه سال آینده تحویل خواهد داد.

اضافه شدن ۴ هزار متر زیربنای آموزشی به این پروژه

همچنین در این دیدار اعلام شد که با پیگیری های دکتر دهقان ناصرآبادی، چهار هزار متر مربع زیربنا جهت کاربری آموزشی به پروژه اضافه خواهد شد که در آینده امکان آموزش های درمانی در این مرکز به دانشجویان فراهم خواهد بود.

در پایان مقرر گردید طی دو ماه آینده ساخت فاز اول پروژه (اسکلت) کاملا به اتمام برسد و در این مدت ضمن تداوم عملیات عمرانی ساختمان های جانبی، سازمان مجری (کارفرما) جبهه کاری جدید شامل سفت کاری، دیوار کشی محوطه، دیوار کشی ساختمان اصلی و سایر ساختمان های جانبی را به پیمانکار ابلاغ نماید.

همچنین پیمانکار نیز متعهد شد که اکیپ های اجرایی این پروژه را افزایش دهد و تحت هر شرایط مالی، عملیات اجرایی را با سرعت ادامه دهد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×