» حوادث » دستگیری عاملین هتک حیثیت و انتشار فیلم خصوصی
حوادث
کد خبر:34623 | ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲

دستگیری عاملین هتک حیثیت و انتشار فیلم خصوصی

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ نفر که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت و انتشار فیلم‌های خصوصی دختری ۱۴ ساله کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: شخصی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و بیان کرد فردی ناشناس از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم خصوصی دخترش و تهدید وی در فضای مجازی کرده است که این موضوع موجب هتک حیثیت من و خانواده‌ام شده است، لذا بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات تخصصی و بررسی فنی صورت گرفته، متهمین ۱۴ و ۱۶ ساله شناسایی و با دستور مرجع قضایی احضار و پس از ارائه مستندات و ادله محکم از سوی پلیس، به بزه انتسابی خود اقرار کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمین انگیزه خود را ایجاد مزاحمت و انتقام جویی اعلام کردند، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ “زینلی” به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت، تهدید، هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه دیگران می‌کنند، هشدار داد که پس از اثبات عمل مجرمانه، برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×