» شهرستان » دیدار نماینده شهرستان های کازرون و کوهچنار با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس
شهرستان
کد خبر:28485 | ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶

دیدار نماینده شهرستان های کازرون و کوهچنار با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس

پرتو جنوب

از احداث ساختمان های جدید فرماندهی نیروی انتظامی کازرون و کوهچنار تا پیگیری مستقر شدن کلانتری در شهر بالاده، شهرک پردیس و شهر قائمیه در جلسه ای باحضور دکتر دهقان ناصرآبادی، فرمانداران شهرستان های کازرون و کوهچنار و سرهنگ بارسالاری فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون با سردار شجاعی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان فارس مطرح شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر غلامرضا دهقان ناصرآبادی؛ در ابتدای این جلسه نماینده شهرستانهای کازرون و کوهچنار ضمن گرامیداشت ایام محرم و تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت این دو شهرستان و همچنین انتخابات اخیر به بیان مشکلات در حوزه امنیتی شهرستان های کازرون و کوهچنار پرداختند.

پس از آن طرفین به بیان مشکلات در حوزه های مختلف پرداختند، که در این میان با پیگیری های صورت گرفته در رابطه با مشکلات ارائه شده از جانب فرمانداران و فرماندهان انتظامی هر دو شهرستان، سردار شجاعی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قول مساعد در جهت رفع مشکلات ذیل داده شد و مقرر گردید هماهنگی های لازم در جهت برگزاری جلسه ای با حضور سردار رادان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عمل آید.

از جمله موارد مطرح شده در این جلسه عبارتند از:

۱-پیگیری ساختمان جدید فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوهچنار

۲-پیگیری ساختمان جدید فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کازرون در کنار پادگان آموزشی ۰۷ که در این بین سردار شجاعی از فرمانداری ها درخواست تملک اراضی را نمود.

۲-پیگیری احداث منازل سازمانی برای پرسنل خدوم هر دو شهرستان

۳-پیگیری مستقر شدن کلانتری در شهر بالاده

۴-پیگیری مستقر شدن کلانتری در شهرک پردیس کازرون

۵-پیگیری مستقر شدن کلانتری در شهر قائمیه

Print Friendly, PDF & Email
  • ×