» اجتماعی » رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: مطالبات پرستاران به‌حق است
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:29733 | ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: مطالبات پرستاران به‌حق است

پرتو جنوب

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با هدف بررسی روند پیگیری مطالبات پرستاران، با مدیران و مسئولان بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده و مدیریت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران، عنوان کرد: مدیران و مسئولان بیمارستان‌ها و بخش‌های مختلف مراکز درمانی دانشگاه موجب عزت و اقتدار کشور و نظام سلامت هستند.

دکتر «سیدوحید حسینی» مطالبات پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان را به‌حق خواند و بر تلاش بی وقفه مسئولان در راستای پرداخت مطالبات آنان تأکید کرد. مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با ارائه راهکارهایی درخصوص ارتقای فرآیند خدمت‌رسانی، بر نقش اثرگذار مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها در این زمینه تأکید کرد.

او با اشاره به سختی کار کارکنان مجموعه سلامت در خدمات‌رسانی به مردم، در مورد پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان دانشگاهی، استانی و کشوری توضیحاتی ارائه داد. دکتر «سیدابوالفضل‌هاشمی اصل» معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای خدمات‌رسانی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه، تأکید کرد: پرداخت مطالبات و پیگیری امور رفاهی کارکنان مجموعه سلامت از اولویت مسئولان دانشگاه است که از راه‌های مختلف، درحال پیگیری است. مدیران و مسئولان بیمارستان‌ها نیز در این نشست پیرامون پیگیری‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با حوزه پرستاری، مطالبی عنوان کردند و به تبادل‌نظر در این خصوص پرداختند. این نشست صبح روز چهارشنبه، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۳ در دفتر مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×