» شهرستان » مدیرعامل آبفا فارس: انضباط اداری و فعالیت در سایه قانون، از اصول آبفا فارس است
شهرستان
کد خبر:29415 | ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳

مدیرعامل آبفا فارس: انضباط اداری و فعالیت در سایه قانون، از اصول آبفا فارس است

پرتو جنوب

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار صمیمانه با مدیر کل دادگستری فارس گفت: نظم اداری و فعالیت در سایه قانون، از اصول مورد تأکید آبفا فارس است.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ علی شبانی در این دیدار با ارائه گزارشی جامع از عملکرد شرکت آبفا استان فارس در حوزه های مختلف، اظهارکرد: در روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب و همچنین فرآیند امور اداری، همواره پایبندی به نظم اداری در سایه ی ضوابط و مقررات رایج کشور مورد تأکید بوده است و بحمدالله مجموعه نیز بر اساس همین اصول مشغول فعالیت است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس تصریح کرد: با وجود گستردگی فعالیت شرکت آبفا فارس و ارائه خدمات آبرسانی به مردم ۱۱۷ شهر و بالغ بر ۴۲۰۰ روستا (بیش از ۲۲۰۰ روستا بطور مستقیم و مابقی به طور غیر مستقیم )، خادمان مردم در شرکت آبفا استان فارس شبانه روز در تلاشند تا آب شرب و بهداشتی مورد نیاز مردم را به طور مستمر فراهم کنند.

وی افزود: تابستان سال جاری که یکی از گرمترین فصول دهه های گذشته در کشور بوده است، با یاری خداوند، حمایت مسئولین ارشد و زحمات بی دریغ سقایان مردم در شرکت آبفا فارس بدون مشکل و چالش قابل توجهی سپری شده است.

حجت الاسلام موسوی مدیر کل دادگستری استان فارس نیز ضمن قدردانی از اقدامات شبانه روزی و موثر شرکت آبفا استان فارس در حوزه آبرسانی در نقاط مختلف استان، قاعده مند بودن و قانون مداری را در سازمان های اجرایی، نقطه عطفی در نیل به اهداف سازمانی و پیشرفت مطلوب امور توصیف کرد و شرکت آبفا فارس را از دستگاه های ممتاز در این خصوص دانست.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×