» شهرستان » مراقبت از ترجمه‌های سلیقه‌ای در حوزه انرژی
شهرستان
کد خبر:29735 | ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵

مراقبت از ترجمه‌های سلیقه‌ای در حوزه انرژی

پرتو جنوب

گردهمایی سراسری مسئولین فرهنگی شرکت‌های آب‌وفاضلاب کشور با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ مدیرعامل آبفای کشور در گردهمایی مسئولین فرهنگی شرکت‌های آب‌وفاضلاب که به میزبانی شرکت مهندسی برگزار شد با تأکید بر جایگاه نماز و لزوم تسری این واجب الهی به سایر امور و رسیدگی به نمازخانه‌های ادارات سراسر کشور، ابراز داشت: اهمیت دادن به بحث نماز و نمازخانه‌ها تأثیر مستقیم و مثبت در روند کار و خدمت‌رسانی دارد؛ مسئولین فرهنگی باید در کنار تمام وظایفشان، به مسئله حفظ قرآن و پرورش مؤذن هم توجه ویژه نمایند. ‌

هاشم امینی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت فرهنگی را امری ظریف دانست و گفت: ما افتخار می‌کنیم وظیفه مان سقایی شیعیان حضرت علی(ع) است و در این راستا بایستی حوزه فرهنگ دینی و مدیریت‌مصرف آب را هنرمندانه و در کنار هم ترویج کنیم. حجت‌الاسلام مهاجری، مشاور وزیر نیرو در این جلسه به روند انتخاب مسئولین فرهنگی با معیار شایسته‌سالاری اشاره کرد؛ وی همچنین متصدیان فرهنگی شرکت‌های آبفا را درخصوص مباحث اربعین، فرزندآوری و مسابقات قرآن توصیه ویژه نمود.

در این نشست محمدامین آبادیان، مسئول امور فرهنگی آبفا شیراز و قائم‌مقام شورای فرهنگی صنعت آب و برق فارس در مورد گستردگی حوزه مسائل فرهنگی و مراقبت از ترجمه‌های سلیقه‌ای در این بخش،  مطالبی را ارائه کرد که مورد تأیید و استناد مدیرعامل آبفا کشور قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×