» آرشیو » تقدیر استاندار فارس از ملی پوشان شیرازی تیم کشتی فرنگی اعزامی به رقابت های جهانی صربستان
آرشیو - ورزشی
کد خبر:12078 | ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۶

تقدیر استاندار فارس از ملی پوشان شیرازی تیم کشتی فرنگی اعزامی به رقابت های جهانی صربستان

پرتو جنوب

دکتر محمدهادی ایمانیه، با حضور در محل برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی کشور با کاپیتان و اعضاء استان فارسی تیم ملی کشتی فرنگی کشور که در آستانه اعزام به مسابقات جهانی صربستان هستند، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس؛ دکتر محمدهادی ایمانیه عصر یکشنبه و در جریان سفر به تهران، با حضور در اماکن فدراسیون کشتی، از این مجموعه و کمپ تیم های ملی بازدید کرد و پس از آن با حضور در خانه کشتی شهید صدرزاده، با اعضای شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی که برای حضور در رقابت های جهانی راهی شهر بلگراد صربستان می شوند، دیدار و گفت و گو کرد و برای تیم ملی کشتی در این رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.

استاندار فارس درپایان دیدار صمیمانه با کشتی گیران استان فارسی تیم ملی، ورزش را موثر در تقویت جسم و روحیه افراد عنوان کرد و گفت: در سفر امروز به تهران، دیداری با عزیزان کشتی گیر و افتخار آفرین فارس داشتم که امیدواریم به لطف خداوند متعال و دعای مردم عزیر، در مسابقات پیش رو همانند مسابقات گذشته خوش بدرخشند و برای کشور و استان خود افتخار آفرینی کنند.

وی با تاکید براینکه ورزش، روحیه شجاعت، از خود گذشتگی، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم را در انسان تقویت نموده، بیان داشت: از دیگر فواید ورزش، تأثیر مطلوب بر روح و روان و شخصیت اجتماعی هر فرد است؛ به همین سبب دولت مردمی سیزدهم، حمایت و توجه ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می کند این حمایت ها در ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، افزایش یابد.

دکتر ایمانیه در ادامه به جایگاه ورزش فارس اشاره کرد و اظهار داشت: فارس در حوزه ورزش دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است و کسب مقام های متعدد کشوری و بین المللی توسط جوانان ورزشکار این استان حاکی از استعدادهای فراوان جوانان و ورزشکاران این خطه است و ما وظیفه داریم با تکمیل زیرساخت های مورد نیاز بر حمایت سخت افزاری و نرم افزای از ورزشکاران اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه استان فارس برای اولین بار جایگاه دوم کشور را در مسابقات استعدادهای برتر کسب کرده است، افزود: طی روزهای آینده با حضور مسئولین ارشد وزارت ورزش و جوانان از استان های برتر در زمینه استعدادهای برتر ورزشی تقدیر خواهد شد و استان فارس نیز در زمره تقدیرشوندگان قرار دارد.

خاطرنشان می گردد؛ محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی، محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، میثم دلخانی قهرمان جهان و رحیم گیوی پیشکسوت و مربی تیم ملی کشتی فرنگی از استان فارسی های حاضر در اردوی تیم ملی کشتی هستند.

در پایان این دیدار صمیمانه دکتر ایمانیه با اهدای هدایایی از کشتی گیران و مربی استان فارسی اعزامی به رقابت های جهانی صربستان تقدیر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×