» شهرستان » هدیه معنوی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس به نیکوکاران
شهرستان
کد خبر:28834 | ۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰

هدیه معنوی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس به نیکوکاران

پرتو جنوب

مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای پاسداشت اقدامات خیرخواهانه در عرصه سلامت، خیرین برگزیده سلامت استان فارس را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه گفت: در راستای پاسداشت نیات خیرخواهانه خیرین حوزه سلامت فارس، ۲۰۰ نفر از خیرین و تلاشگران برگزیده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

دکتر علی‌اکبر رامجردی با بیان اینکه این منتخبان در چهار سال اخیر در حوزه سلامت فعالیت‌های اثرگذاری داشته‌اند، افزود: اعزام خیران برگزیده به مشهد مقدس توسط مجمع خیرین سلامت هرساله انجام می‌گرفت، لکن با توجه به سال‌های پاندمی کرونا فرصت این سفر وجود نداشت و امسال مجدداً این برنامه اجرا شد.

شایان ذکر است خیران مذکور طی چهار سال اخیر اقدام به ساخت ۱۹۵ پروژه عمرانی، تأمین ۲۸۸ مورد تجهیزات پزشکی، اهدای ۴۶ قطعه زمین و ملک به عرصه سلامت را در کارنامه خود دارند و علاوه بر این، در زمینه‌های حمایت از بیماران نیازمند و پشتوانه‌سازی عرصه سلامت نیز فعال بوده و مجموع ارزش کمک‌های آنها در چهار سال مذکور از مرز ۱۰هزار میلیارد ریال عبور کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×