» شهرستان » پاسخگویی به بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز
شهرستان
کد خبر:27292 | ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹

پاسخگویی به بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز

پرتو جنوب

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس:

پاسخگویی به بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز

 

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: سال گذشته پاسخگویی به ۸۹ هزار و ۷۳۵ تماس در مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز کلان‌شهر شیراز، صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان، وحید بهفر با بیان اینکه سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ گاز، سامانه‌ای نرم‌افزاری است که به‌منظور مدیریت الکترونیکی حوادث و اتفاقات ناشی از گاز طبیعی راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: مهم‌ترین عملکرد این سامانه برنامه‌ریزی حضور به‌موقع امدادرسانان در محل وقوع حادثه یا تأسیسات نیازمند تعمیرات است.

وی با اشاره به اینکه تماس‌های دریافتی مرکز امداد مکانیزه به دو گروه عملیاتی و غیرعملیاتی تقسیم می‌شود، افزود: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: اغلب مشکلات و سوالات مشترکان با راهنمایی کارشناس اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده می‌شود، اما در بعضی موارد نیاز به اعزام نیروهای امداد در محل حادثه است که در این صورت اطلاعات به صورت برخط به واحدهای مربوطه ارسال می‌شود و به دنبال آن نیروهای امدادی مستقر در آن مرکز با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی و برطرف کردن مشکل می‌کنند.

بهفر با بیان اینکه واحد امداد گاز در تمام فصول و به صورت بیست‌وچهارساعته در خدمت هم‌استانی‌ها و مشترکان گاز است، خاطرنشان کرد: در همین راستا اقدامات مقتضی برای بهبود مدیریت الکترونیکی امداد گاز از جمله بازنگری و پایش مستمر فرایند امدادرسانی و ساماندهی نیروهای امدادی بر اساس آخرین استانداردهای موجود پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته پاسخگویی به ۸۹ هزار و ۷۳۵ تماس در مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز کلان‌شهر شیراز صورت گرفت، تاکید کرد: مرکز مکانیزه بهره‌برداری و امداد گاز کلان‌شهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و پنج دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشترکان گاز شیراز است.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×