» سیاسی » پرچم دومین کنگره پانزده هزار شهید فارس برافراشته شد
سیاسی
کد خبر:26983 | ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴

پرچم دومین کنگره پانزده هزار شهید فارس برافراشته شد

پرتو جنوب

در آیینی با حضور مسئولین ارشد استانی پرچم دومین کنگره سرداران، امیران و پانزده هزار شهید فارس در میدان دروازه قرآن شیراز به اهتزار درآمد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ صبح روز دوشنبه چهارم تیر ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و سایر مسئولین استانی پرچم دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در میدان دروازه قرآن شیراز به اهتزاز درآمد؛ همچنین از سردیس شهدای استان نیز رونمایی شد.

استاندار فارس در حاشیه این آیین با اشاره بر اینکه در تلاش هستیم تا فضای شهر شیراز و سطح استان را تا روز برگزاری این کنگره شهدایی کنیم، گفت: پیش کنگره های متعدد در سطح استان و در قالب های مختلف مردمی و صنفی در حال برگزاری است که تا روز برگزاری دومین کنگره شهدا نیز استمرار خواهد داشت.
محمدهادی ایمانیه از نصب سردیس چهل شهید استان در نقاط مختلف شیراز هم خبر داد و گفت: این سردیس ها در مبادی ورودی شیراز و سایر نقاط این کلانشهر نصب خواهد شد.
لازم به ذکر است دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در آبان ماه سال جاری و همزمان با سالروز اولین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در حرم امین ولایت برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×