» سیاسی » پیگیری جذب اعتبارات مجموعه سلامت فارس
سیاسی - شهرستان
کد خبر:28371 | ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲

پیگیری جذب اعتبارات مجموعه سلامت فارس

پرتو جنوب

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان بیمه سلامت، جذب اعتبارات و مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در دیدار با دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ضمن پیگیری اعتبارات لازم در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات کارکنان، اعتبارات حوزه سلامت فارس در دیگر بخش های مالی، فنی، عمرانی و تجهیزاتی را نیز پیگیری کرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در ادامه با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور و دیدار با معاون عمرانی دفتر امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، ضمن پیگیری اعتبارات دانشگاه گفت: تقویت و تسریع در وصول اعتبارات حوزه سلامت فارس می تواند سبب توانمندی هر چه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه خدمات سلامت محور در استان شود.

او با حضور در وزارت نفت، با مدیر نظارت بر طرح های عمرانی وزارت نفت نیز دیدار کرد و پیرامون راهکارهای تعامل هر چه بیشتر دو مجموعه، گفت و گو کرد.

دیدار با مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تشکیلات سازمان بیمه سلامت ایران برای پیگیری تسریع در پرداخت مطالبات بیمه ای دانشگاه، از دیگر اقدامات معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سفر به تهران بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×