» شهرستان » استقبال کارکنان بانک‌های استان از میز خدمت تأمین اجتماعی فارس
شهرستان
کد خبر:27484 | ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲

استقبال کارکنان بانک‌های استان از میز خدمت تأمین اجتماعی فارس

پرتو جنوب

کارکنان بانک‌های استان از میز خدمت تأمین اجتماعی فارس استقبال بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان فارس، میز خدمت پاسخ‌گویی به سؤالات کارمندان دولتی که به همت واحد ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی استان فارس هر هفته در یکی از ارگان‌های دولتی با هدف ایجاد تعامل دوسویه مؤثر و پاسخ‌گویی به مسائل بیمه‌ای پرسنل و مخاطبان دستگاه و در نهایت شناسایی و احصای مشکلات بیمه‌ای برگزار می‌شود، در ماه گذشته مهمان بانک‌های سپه، ملی و ملت بود.

با حضور ۳۴ نفر از کارمندان بانک‌های سپه استان، میز خدمت راه‌اندازی گردید. بسیاری از مخاطبان نسبت به عدم توجه سازمان تأمین اجتماعی به کاهش میزان حق بیمه معترض بودند. به گفته آنها همان‌گونه که تأمین اجتماعی جهت افزایش غیرمنطقی دو سال آخر خدمت بازرسی تحقیقی انجام می‌دهد و به راحتی و بدون مستندات افزایش غیرمتعارف را نمی‌پذیرد، پس باید در جهت کاهش غیرمتعارف حق بیمه نیز ورود نماید و بدون منطق نپذیرد تا حق بیمه‌شدگان ضایع نشود. در حال حاضر حقوق بازنشستگی این افراد به حداقل رسیده و وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای دارند و تقاضای رسیدگی ستاد از طریق ارتباط با دستگاه بالادستی بانک سپه در تهران را دارند تا شاید راه چاره‌ای پیدا شود.

در میز خدمت بانک ملی استان فارس، موضوع اصلی مباحث در خصوص انتقال سوابق از صندوق تأمین اجتماعی به صندوق بانک بود. در این میز خدمت  از تبلیغات در خصوص بیمه دانشجویی و دختران فاقد شغل پرسنل استقبال زیادی به عمل آمد و در نتیجه توزیع بروشور تبلیغاتی بسیار زیاد صورت پذیرفت. موضوع بیمه ایرانیان خارج از کشور و بازنشستگی بانوان با سابقه ۲۰ سال نیز مورد بحث قرار گرفت. در نهایت به‌صورت شفاهی ابراز خرسندی زیاد داشتند که به‌صورت مکتوب نیز به اداره‌کل ارسال نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×