» آرشیو » کاشت ۴٠ درخت نخل با مشارکت شهروندان در کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14701 | ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴

کاشت ۴٠ درخت نخل با مشارکت شهروندان در کازرون

پرتو جنوب

۴٠ درخت نخل در خیابان کارگر شمالی و جنوبی کازرون با مشارکت شهروندان غرس شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون به منظور توسعه فضای سبز، شهردارای کازرون نسبت به کاشت ۴٠ نفر درخت نخل بومی در خیابان کارگر شمالی و جنوبی اقدام نموده است.
شهردار کازرون مشارکت مردم را در حفظ و توسعه فضای سبز مهم توصیف کرد و گفت: این درختان که به همت شهروندان خریداری شده نشانه مشارکت موفق شهروندان با شهرداری در جهت شهری زیبا و با نشاط می باشد
مهندس نوذری افزود: توسعه فضای سبز و کاشت درخت با توجه به رشد صنعت و ترافیک و آلودگی های زیست محیطی درزندگی امروز شهرنشینی لازم و ضروری است و مشارکت شهروندان در این امر پسندیده و احساس مسئولیت شان نسبت به فضای سبز باعث توسعه فضای سبز و همچنین تسریع رشد و پیشرفت شهر می شود.
وی ادامه داد: شهرداری کازرون در سال گذشته با اجرای آسفالت و نصب پایه چراغ روشنایی خیابان کارگر شمالی جلوه زیبایی به آن بخشیده و هم اکنون با کاشت درختان نخل در این خیابان این زیبایی دوچندان خواهد شد.
گفتنی است درخت نخل با نماد استواری و مقاومت درختی بسیار ارزشمند است که باعث زیباسازی سیما و منظر شهری می شود از آنجایی که نخل در مقابل گرما و شرایط بد آب و هوایی مقاوم است، شهرداری با توجه به شرایط آب و هوایی کازرون و اینکه درخت نخل بومی کازرون است، اقدام به کاشت این نوع درخت نموده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×