» حوادث » کشف ۲۴۸ کیلو تریاک در درگیری قاچاقچیان با پلیس فارس
حوادث
کد خبر:28459 | ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱

کشف ۲۴۸ کیلو تریاک در درگیری قاچاقچیان با پلیس فارس

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز در درگیری مسلحانه قاچاقچیان با پلیس، ۲۴۸ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.
به گزارش پرتو جنوب، سردا “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با سوداگران مرگ، بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی داراب از حمل و جا به جایی تریاک با ۳ دستگاه موتورسیکلت در محورهای فرعی و کوهستانی داراب مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی داراب پس از هماهنگی قضایی به منطقه کوهستانی و خاکی معروف به “چاگونی” اعزام و هر ۳ دستگاه موتورسیکلت را مشاهده و دستور ایست دادند که قاچاقچیان با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در درگیری متقابل با پلیس، یکی از قاچاقچیان مجروح و ۲ نفر دیگر با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به فرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

با هوشیاری پلیس، شیشه‌های درون کاه به کشورهای خلیج فارس نرسید

سردار “حبیبی” با بیان اینکه در بازرسی از خورجین‌ موتورسیکلت‌ها در مجموع ۲۴۸ کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی (مجروح) و یک نفر که با سواری پژو قصد تحویل گرفتن مواد مخدر از راکبین موتورسیکلت‌ها را داشته است نیز دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یک قبضه اسلحه کلاش که قاچاقچیان اقدام به تیراندازی به سمت پلیس می‌کردند نیز کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری ۲ قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×