» اجتماعی » یادواره شهدای منطقه ۳ جهاد کشاورزی فارس در کازرون برگزار شد
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:29675 | ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۲

یادواره شهدای منطقه ۳ جهاد کشاورزی فارس در کازرون برگزار شد

پرتو جنوب

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی در شهرستان کازرون خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با امور ایثارگران سازمان، طبق زمانبندی در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ یادواره شهدای منطقه ۳ فارس در سالن شهید عسکری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون؛ صابر پرویزی با اذعان به اینکه این برنامه جهت احترام به مقام شامخ شهدای جهاد برگزار شده است گفت:در این یادواره ۶ شهرستان کازرون، فیروزآباد، فراشبند، ممسنی، رستم و کوهچنار شرکت کردند که شهرستان کازرون میزبان این برنامه بود.

وی افزود: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی و حماسه آفریدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: در این یادواره، برنامه های متنوع فرهنگی اعم از روایت جنگ و جهاد، پخش کلیپ مستند زندگی شهدا، سرود، سخنرانی مقامات استانی و شهرستانی انجام شد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر، هدیه و گل از تعداد ۵۲ خانواده معظم شهدای جهادگر شهرستانهای منطقه ۳ فارس تجلیل به عمل آمد.

صابر پرویزی با تاکید بر اهمیت برگزاری یادواره های قشری گفت: لازم است شهدای هر دستگاه به کارکنان همان دستگاه معرفی شوند و اولویت هر دستگاه اجرایی باید معرفی شهدای همان دستگاه باشدو سیره این شهدا و ویژگی های آنان به نسل جدید بعد از جنگ منتقل شود تا شاهد ایجاد روحیه معنوی و جهادی در مجموعه باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×