» شهرستان » یک مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی پلمب شد
شهرستان
کد خبر:27481 | ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱

یک مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی پلمب شد

پرتو جنوب

با هدف رفع گره‌ ترافیکی و صیانت از باغ ها  توسط منطقه شش شهرداری شیراز؛ یک مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی با رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ پلمب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب، شهردار منطقه ۶ شیراز گفت: رأی قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای پلمب یک مرکز آموزشی پیرو درخواست‌های مکرر شهروندان و رسیدگی به یکی از مهمترین گره‌های ترافیکی در بولوار آیت‌الله میرزایی شیرازی در دستور کار قرار گرفت.

مسعود قادری افزود: این مجتمع آموزشی که در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی  واقع شده، دوشنبه ۱۸ تیر در راستای اجرای آرای قطعی کمیسیون ماده صد و دیوان عدالت اداری توسط عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۶ پلمب شد.

شهردار منطقه ۶ شیراز بیان کرد: این مجتمع آموزشی در بولوار آیت‌الله میرزای شیرازی فعالیت می کرد و مشکلات متعدد ترافیکی را به همراه داشت.

قادری با بیان اینکه این مجتمع آموزشی از لحاظ ایمنی دارای نقص‌های زیادی است، اعلام کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز مکاتبات متعددی پیرامون رعایت نکردن نکات ایمنی در این مرکز داشته و هر لحظه امکان بروز حادثه  در این مکان وجود داشت.

وی با بیان اینکه اجرای رای کمیسیون ماده صد با دستور مقام قضایی اجرا شد، افزود: این مجتمع آموزشی در حوزه استحفاظی و گروه یک باغ های قصردشت واقع شده و این اقدام مدیریت شهری، گام مهمی برای صیانت از فضای سبز محسوب می‌شود.

شهرداری منطقه ۶ از مدت‌ها پیش با طی کردن مراحل قانونی و نصب بنر بر دیوار این مجموعه آموزشی ، درخصوص تعطیلی این مرکز اطلاع رسانی کرده بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×