» شهرستان » ۱۱۷۰ امدادرسانی، حاصل تلاش فرشتگان نجات پایگاه اورژانس ۱۱۵ انارستان
شهرستان
کد خبر:28825 | ۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷

۱۱۷۰ امدادرسانی، حاصل تلاش فرشتگان نجات پایگاه اورژانس ۱۱۵ انارستان

پرتو جنوب

پایگاه اورژانس ۱۱۵ انارستان شهرستان کازرون، ۱۱۷۰ مورد امدادرسانی را به ثبت رساند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کازرون، “بهمن جمشیدی” رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون در خصوص اهمیت پایگاه اورژانس ۱۱۵ انارستان و آمار قابل تامل ماموریتهای این پایگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۵ منطقه روستایی و جاده ای در حوزه پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ انارستان قرار گرفته و حجم وسیعی از خدمات اورژانس در محور های کازرون به قائمیه و محور سه راهی راهدار انجام می شود، اهمیت وجود این پایگاه اورژانس را دوچندان کرده است.

وی محور ارتباطی کازرون به قائمیه و محور کازرون به کنارتخته را از حادثه خیزترین محورهای شهرستان دانست  و افزود: پایگاه اورژانس انارستان در محدوده تحت پوشش خود در سال ۱۴۰۲ امدادرسانی به بیش از ۱۱۷۰ بیمار را انجام داده است که از این تعداد بیش از ۵۷۰ مورد مربوط به مصدوم تصادفی بوده است و در ۳ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ نیز ۴۳۳ بیمار، توسط این پایگاه امدادرسانی شده است.

جمشیدی گفت: با پیگیری های صورت گرفته یکی از ساختمان های واقع در محور ارتباطی در محور شاهپور (شهرک صنعتی) آمادگی جهت راه اندازی پایگاه اورژانس دارد که برای راه اندازی آن نیاز به آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون اظهار داشت: پایگاه اورژانس انارستان سال ۱۴۰۰ توسط خانواده محترم خدادوست تاسیس شد و با اهدا یک دستگاه آمبولانس تویوتا در مجموع مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد به بهره برداری رسید.

جمشیدی با اشاره به برخی کاستی‌های موجود از قبیل کمبود پایگاه، فرسودگی آمبولانس‌ها و نیاز به تجهیزات به روز پزشکی اظهار امیدواری کرد اورژانس بتواند با بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت رفع نواقص موجود و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر به هموطنان گام بردارد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×