» سیاسی » ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات درآمدزایی به دهیاران استان فارس اختصاص یافت
سیاسی
کد خبر:29058 | ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹

۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات درآمدزایی به دهیاران استان فارس اختصاص یافت

پرتو جنوب

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از اختصاص ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح درآمدزایی به دهیاران استان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، حامد رستمی در جلسه کمیته ملی تسهیلات وام دهیاری‌ها با تقدیر از تلاش روستانشینان در جبهه تولید اظهار داشت: شکوفایی استعدادهای اقتصادی روستاها به منزله افزایش تولید ناخالص ملی و کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی خواستار اجرای تعهدات دستگاه ها در حوزه رسیدگی به زیرساخت های روستاها شد و بیان داشت: در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری ها، راهکارهای ایجاد منابع درآمد پایدار و اشتغالزایی در مناطق روستایی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک پست بانک ایران، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشوردر قالب اجرای ۶۰ طرح به تصویب رسیده است.
رستمی اختصاص ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح درآمدزایی به دهیاران استان فارس را موثر ارزیابی کرد و افزود: با اجرای سیاست های محرومیت زدایی شاهد کاهش حاشیه نشینی و مهاجرت معکوس به روستاها خواهیم بود.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در بخش پایانی سخنانش حمایت از دهیاران را به منزله پشتیبانی از تولید روستایی و تحقق شعار سال در ایران اسلامی ارزیابی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×