» آرشیو » قدیمی ترین شهرک صنعتی استان فارس بر مدار رونق تولید 
آرشیو - شهرستان
کد خبر:11594 | ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹

قدیمی ترین شهرک صنعتی استان فارس بر مدار رونق تولید 

پرتو جنوب

در جلسه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک، مسائل و مشکلات این قدیمی ترین صنعتی استان بررسی و تصمیماتی برای رونق شهرک صنعتی و رفع مشکلات اتخاذ شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛ در این نشست مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ضمن بررسی مشکلات مطرح شده توسط هیات مدیره این شهرک صنعتی، دستوراتی در راستای رسیدگی به این مشکلات صادر کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در استان و یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی کشور محسوب می شود گفت: این شهرک صنعتی بعنوان قدیمی ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای تمامی امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

هاشمی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی بعنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حفظ و نگهداری و از تاسیسات شهرک صنعتی بر همکاری به منظور رفع برخی نواقص تاکید کرد.

وی ارتقای وضعیت تصفیه خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب و انتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد با هدف فعال سازی و ارتقای وضعیت تولید را از برنامه های مهم در این شهرک صنعتی اعلام که برخی از آنها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت شرکت شهرکهای صنعتی فارس انجام می شود.

وی افزود: این شهرک صنعتی با ۳۲ هکتار مساحت دارای ۲۲.۵ هکتار اراضی صنعتی است که این اراضی در قالب ۱۲۳ قرارداد به متقاضیان واگذار شده که از این تعداد ۹۰ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۷۵۰ نفر اشتغال موفق به بهره برداری شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×