» آرشیو » اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنعتی، تولیدی کارخانجات و واحدهای صنعتی شهرستان کازرون گشایش یافت
آرشیو - شهرستان
کد خبر:17475 | ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷

اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنعتی، تولیدی کارخانجات و واحدهای صنعتی شهرستان کازرون گشایش یافت

پرتو جنوب

اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنعتی، تولیدی کارخانجات و واحدهای صنعتی شهرستان کازرون، در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب؛ آیین گشایش “اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنعتی، تولیدی کارخانجات و واحدهای صنعتی شهرستان کازرون” باحضور محمد فرخ زاده، معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس، محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، همچنین مسئولین و روسای ادارات و نهادهای شهرستان کازرون برگزار شد.

در این مراسم که بعد ازظهر دوشنبه ۴ دی ماه با حضور مدیران و پرسنل کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرستان کازرون در محل سالن شهید فهمیده برگزار گردید، مسئولین از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید نموده و در دیدار چهره به چهره با سرمایه گذاران و مسئولین واحدهای تولیدی، علاوه بر آشنایی با واحدهای صنعتی و تولیدی، نحوه فعالیت و مسایل و مشکلات آنان را جویا شده و راهکارهای برون رفت مشکلات را بررسی نمودند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری “اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنعتی، تولیدی کارخانجات و واحدهای صنعتی شهرستان کازرون”

این نمایشگاه تخصصی به همت اداره صنعت، معدن و تجارت، همچنین اتاق اصناف شهرستان کازرون، برای نخستین بار در شهرستان کازرون برگزار می گردد و شامل ۲۳ غرفه می باشد.

محمدعلی بخرد فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، طی سخنانی اظهار داشت: در سالی که مزین به نام “مهار تورم و رشد تولید” شده است، شاهد اقدام هدفمند برپایی مجموعه نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و محصولات تولیدی بومی شهرستان کازرون با اهدافی عزت آفرین و الگوساز هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه در کازرون، فرصت مناسبی برای ارایه ظرفیت‌های شهرستان در بخش صنعت و آشنایی بهره‌برداران با نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید دانش بنیان و تبادل تجربیات در راستای افزایش بهره‌وری عوامل تولید، افزایش کمی و کیفی محصولات و نهایتا افزایش ارزش افزوده در این بخش است و امیدوارم برگزاری این نمایشگاه بتواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه پایدار شهرستان کازرون ایفا کند.

مهندس مهدی محمدی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کازرون در گفت و گو با خبرنگار پرتو جنوب گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه کازرون، برای نخستین بار در این شهرستان دایر شده و هدف از آن معرفی توانمندی های سرمایه گذاران، کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه حاصل همکاری مجموعه مدیریت شهرستان می باشد و امیدواریم آغازی باشد برای انجام کارهای بزرگتر و جدیدتر و قدم مثبتی باشد برای آینده شهرستان کازرون تا بتوانیم از طریق دستگاه های اجرایی، رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی را انجام دهیم و هم صنعتگران و سرمایه گذاران، انگیزه بیشتری داشته باشند و بتوانند محصولات خود را در تمامی کشور و حتی در صادرات به خارج از کشور عرضه نمایند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت دهه کازرون برگزار شده، تمامی اجناس و محصولات با ۲۰ درصد تخفیف ارایه می شود و نمایشگاه تا ۸ دی ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ جهت بازدید عموم برپا می باشد.

همچنین در ایستگاه سلامت، مستقر در نمایشگاه، سنجش فشارخون، قد، وزن و نمایه توده بدنی افراد بالای ۱۸ سال که هنوز موفق به شرکت در پویش ملی سلامت نشده اند، انجام می شود و لازم است افراد هنگام غربالگری سلامت، کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

خبرنگار: الهام ضرغام

Print Friendly, PDF & Email
  • ×