» آرشیو » استاندار فارس در تهران: از پیگیری ابلاغ مصوبات تا کسب رتبه های برتر در آموزش و پرورش
آرشیو - سیاسی
کد خبر:18905 | ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۸

استاندار فارس در تهران: از پیگیری ابلاغ مصوبات تا کسب رتبه های برتر در آموزش و پرورش

پرتو جنوب

استاندار فارس در سفر به تهران ضمن شرکت در همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش، با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار و ابلاغ مصوبات سفر دوم هیات دولت به فارس را پیگیری کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ محمدهادی ایمانیه در جریان سفر یک روزه به تهران با حضور در وزارت کشور در نشست هم اندیشی استانداران برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس که با حضور سردار بهمن کارگر رئیس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، شرکت کرد.

ایمانیه همچنین در همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش کشور که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد شرکت کرد.
وی در خصوص این جلسه اظهار داشت: در این جلسه رتبه بندی استان ها در خصوص برگزاری شورای آموزش و پرورش استان ها و ابتکارات و خلاقیت هایی که در شوراهای استانی انجام شده گزارشی ارائه و میزان همکاری هایی که در استان ها مابین دستگاه ها، ادارات، سازمان ها و استانداری با آموزش و پرورش استان مباحثی مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

 استاندار فارس: رسانه تهدید نیست؛ بلکه یک فرصت است

وی ادامه داد: در این ارزیابی فارس در زمره پنج استان برتر قرار گرفت و شهردار شیراز نیز به سبب در اختیار قرار دادن وسیله ایاب و ذهاب کودکان استثنایی به مدارس استثنایی در جمع سه شهردار برتر کشور قرار گرفت.

استاندار فارس در ادامه عزیمت به تهران با در دیدار با محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، ضمن پیگیری وضعیت کارخانه آی تی آی شیراز، مصوبات سفر دوم دولت به استان فارس را پیگیری کرد؛ ابلاغ مصوبه اجرای آزاد راه شیراز به بوشهر و اجرای خط سوم آبرسانی به شهر شیراز دو موضوع مهم مطرح شده در دیدار ایمانیه با منصوری است.

وی در این نشست، موضوع چهار پتروشیمی داراب، فیروزآباد، فسا و جهرم را به بحث و بررسی گذاشت و پس از آن از تدابیر لازم برای تامین حداکثری امنیت حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام سخن گفت و خاطر نشان کرد که برای فعال شدن هرچه سریع تر کارخانه قند نورآباد نیاز به سرمایه در گردش وجود دارد که برای محقق شدن این موضوع تصمیماتی اتخاذ شده است.

ایمانیه در جلسه دیگری با سرمایه گذاران حوزه حمل و نقل هوایی و تاسیس شرکت هواپیمایی خواستار استقرار این شرکت در شیراز شد و افزود: با استقرار این شرکت در استان حمل و نقل هوایی مسافران از این استان تسهیل می شود.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین دیداری هم با استاندار بوشهر داشت و راه های عملیاتی شدن اجرای آزادراه شیراز به بوشهر را بررسی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×