ارزیابی شبکه سازی و اقدامات رسانه ای فرمانداری ها در افزایش مشارکت در انتخابات
عباس فرج زاده، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس در جلسه برخط با مسئولان کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستانهای استان فارس به بیان شاخصه های ارزیابی اقدامات فرمانداری ها در شبکه سازی و اقدامات رسانه ای پرداخت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس؛ فرج زاده با بیان ضرورت بسترسازی مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با استفاده از ابزارهای رسانه ای گفت: شبکه سازی، تولید محتوا از طریق بیان دستاوردها و گزارش رفع مشکلات مزمن شده و امیدآفرینی، ضرورت روابط عمومی های شهرستانهاست که تاثیر زیادی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، ناامید ساختن مردم را از ترفندهای اصلی دشمنان برای دلسرد نمودن مردم از مشارکت در سرنوشت خود و تلاش برای پیشرفت و اعتلای کشور دانسته و بیان داشت: لازم است از طریق ابزارهای جدید رسانه ای، بهره گیری از شبکه های اطلاع رسانی کلیه دستگاههای شهرستان ها اعم از ادارات، فرمانداری، بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها، فعال نمودن ظرفیت انسان رسانه ها، تولید محتواهای مردمی پیرامون انتخابات، استفاده از ظرفیتها و سازه های تبلیغات شهری، با برنامه ریزی منسجم، تمام ظرفیت رسانه ای استان را در خدمت مشارکت حداکثری قرار دهیم.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس افزود: ضرورت شبکه سازی تا آخرین مخاطب در اقشار مختلف جامعه، نقطه هدف ماست و برنامه ریزی ارتباط حداکثری با قشر خاکستری جامعه مطابق با ذائقه های مختلف لازمه عملیات رسانه ای است و کلیه شهرستان ها بر اساس شاخصه های اعلامی و دستورالعمل اطلاع رسانی پس از پایان انتخابات ارزیابی خواهند شد.
فرجزاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس اقدامات تبیینی را زمینه ساز رشد آگاهی جامعه نسبت به جایگاه و ظرفیت نمایندگان مردم دانست.